Sunday, November 19, 2006

Would you like a piece of me?

Har du någon gång bevistat en brottningsmatch där själva underlaget är Jello? Det hade inte jag heller. Inte förrän torsdag förra veckan när jag knallade igenom portarna till min goda väns kollektiv. Ett megastort antal liter Jello hade köpts in för att glada ungdomar klädda i trevliga underkläder skulle kunna ha lite kul ett par timmar. När vi andra (andra = lite mer påklädda och mindre kladdiga) glatt sällade oss till skaran för att fixa bildbevis på att amerikaner verkligen inte är lika sofistikerade som oss skandinaver, urartade det hela, ur vår synvinkel då benägenheten att kramas helt plötsligt steg kraftigt hos deltagarna. Kramjaga i all ära, men när tre röda män som luktar vingum rusar emot mig måste jag säga att jag föredrar kurragömma.

2 comments:

Anonymous said...

va? hjälp! hoho... det lät ju spännande:P

Jag vill ha Maria i julklapp!!

puss Helena

Unknown said...

haha! men hur slutade det hela då???!
många kramar