Saturday, November 11, 2006

Detta är vad jag kallar att investera

Minsann. När jag kliver in genom HM:s portar i Friskan kan jag knappt tro mina ögon, eller stå still för den delen. Där hänger den, Viktor och Rolfs kollektion. Hela Viktor och Rolfs kollektion. Orörd som en igelkott. Efter två timmars tittande och provande i lugn och ro stod jag återigen på trottoaren. Denna gång med en HM-kasse, modell gigantisk, och två hundra dollar fattigare till trots log jag mot den molnbeklädda himlen och tackade en högre makt.

1 comment:

Karin Rehnberg said...

Hej Maria, gillar din blogg darling!

angående kollektionen V&R

Karin, sjukskriven och trött med en kaffe i handen, råkar hänga med en kollektivare till "släppet" av Viktor och Rolf kollektionen.

Skulle inte handla nåt, bara kolla på alla folk som "springer" in.. Jaha.. så var man en svart trenchcoat rikare. Men fin var den!

Ha det bra vännen!