Thursday, March 22, 2007

Bye Berkeley

Då var det snart dags att slita sig från sina studier (well, jag har egentligen bara två stadier i livet att allokera min tid mellan; studera och slita sig från studier, optimering sker ungefär runt tolv på natten) för nu är det spring-break! Det är dödsstraff på den som tar med sig någon typ av literatur som ter sig kursig. Jag hade tänkt ge mig på en fuling, spela ekonominörd och ta med mig kursliteratur som ser lagom intellektuellt utmanande ut tills jag insåg att det skulle genomskådas i alla kurser utom en, men naturligtvis är en av mina meddeltagare i den kursen med på resan.
Imorgon klockan åtta prick prick bär det av ner mot OC och Laguna beach där vi ska spendera helgen. Efter det rullar vår lilla bil vidare mot San Diego och summa summarum luktar det spänning och lite krydda på livet. Speciellt om jag blir tvungen att köra. Jag kan ju liksom vända på en femma, om vi säger så.

1 comment:

Anonymous said...

take it easy;)